«Ձմեռն էլ իր հմայքն ունի և նույնքան ուսումնական է, որքան տարվա ցանկացած եղանակ, որպես ուսումնական միջավայր՝ ձնոտ բակն ու փողոցը ի՜նչ հետաքրքիր են: Պակաս բան չկա`գլորվի՛ր՝ ինչքան ուզում ես, սահիր՝ ինչքան ուզում ես, ծեփիր սրտիդ ուզածի չափով, հետքեր թող ձյան վրա, ուրիշի հետքերը կարդա, փորձեր ձյուն-սառույցով…Բա ցրտից չվախենալն ու չմրսելը ի՜նչ հաճույք է, ի՜նչ առողջ սովորություն-կարողություն… «հմտություն»:
- Ամեն օր նախաճաշից հետո 15-20 րոպե ձմեռային պտույտ մաքուր օդում`բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:
- Սահարաններ- արահետներից դուրս, լանջ-սահարաններ սահել սահնակներով:
- Ձմեռային ցուցահանդես-քաղաք ձնաքանդակներ :
- Ձնագնդկիներ՝ իսկական փազլ-փողոց:
- Գունավոր ձնասառույց, ձնանկարչություն, ձնափորձեր…Ի՛նչ կերպարներ կստացվեն, ի՛նչ տեխնիկա կօգտագործեն, էական չէ, կարևորը ձյան և սառույցի հետ շփման հաճույքն է…
- Հետքեր ձյան վրա. Մի օր արջավարի, մի օր՝ կապիկավարի… բա ոտնահետքերով ինչ հեշտ է գուշակել, թե ընկերդ որ կողմ, ուր է գնացել: Հետ-հետ գնալով էլ շփոթեցնել:
- Ձյան մեջ թաքցնենք և փնտրենք Ձմեռ պապի քիթիկը, պարկը…
- Ձնե փափուկ անկողին, թավալներ, գլդորներ, ձմեռային լողավազան ձյան մեջ:
- Ձնասառցային ուսումնասիրություններ խոշորոցույցով դիտարկումներ դրսում ու ներսում.ինչ կլինի, եթե ձյունն ու սառույցը խումբ բերենք, ինչպիսին են, ինչ հատկություններ ունեն:
- Ձմեռային ֆոտոցուցահանդես՝ բոլոր տարիքի սաների, սովորողների, ծնողների ֆոտոների և այլ աշխատանքներ:
- Բոլոր սաները և սովորողները խմբում միշտ ունեն փոխնորդ հագուստ, խմբում՝սահնակներ: Բակերում վտանգավոր քարեր, ճյուղեր կամ այլ իրեր չկա:
- Դպրոց-պարտեզների համակարգողը տվյալ դպրոցի ծրագրի ղեկավարն է:
- Դաստիարակների ձմեռային մարզական ստուգատես:
- Բնագիտատեխնիկական ստուգատես
- Դիջիթեք 2020
-
-
- Հունվարի 13-17
- Ձմեռային մարզական,ռոդարիական խաղեր:
- Ֆիզիկական զարգացում, տարածության մեջ կողմնորոշվելու կարողություն,արագ-դանդաղ, բարձր-ցածր, մեծ-փոքր:Մարմնի ճկունություն՝ գլուխկոնծի,օղակախաղ, գնդակակաղաղ:
- Ծանոթացում<< Բարևախաղ>>
-
ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԽԱՂ
Բութմատն ասաց` գայլը եկավ,
Ցուցամատն ասաց`որտեղի՞ց եկավ,
Միջնամատն ասաց` սարից եկավ,
Մատնեմատն ասաց` եկեք փախչենք,
Ճկույթն ասաց` ճստլիկ եմ, պստլիկ եմ,
Ոտիկ չունեմ, թևիկ չունեմ
Ինչպե՞ս փախչեմ:
- Տարվա եղանակները
- Զրուցում ենք ձմռան մասին և նկարում ձմեռ:
- Հ.Թումանյան «Երկինքը փուլ է գալիս»
Ազգային խաղեր՝ «Խաշիլ-փափա,«Թաշկինակ» « Թզուկներ-հսկաներ»
Ստեղծագործական երևակայության զարգացում « Ի՞ նչ կլինի, եթե սեղանը բերան ունենա»
- Բնագիտական փորձ «Եռացող կոպեկը»,«Սառույցը թելից կախվում է»
- Ինքնաշեն խաղալիք
- Այլընտրանքային նկարչությում, նկարում ենք թելով:
- Երգեր՝ «Փաթիլ», «Փափուռի», «Ծափիկ -ծափիկ»,« Զար զընգը» «Դինգ-դոնգ»
- Խաղիկներ
- Հուռին գնաց բանջարի,
- Բանջար չեղավ՝ խոտ եղավ,
- Խոտի տակին ծիտ եղավ,
- Ծըլվըլալեն դուրս թռավ։
- Ծիտը թռավ գերանին,
- Կանաչ խոտը բերանին:
- Հորինում ենք հանելուկներ ձմռան մասին:
- Զբոսանք
- Զբոսնում ենք ձմեռային այգիներով և բակերով:
- Խաղ «Հողաթափեր»
-
- Ապլիկացիա «Ձմեռ»
- Երգեր՝ «Փաթիլ», «Փափուռի», «Ծափիկ -ծափիկ»,« Զար զընգը» «Դինգ-դոնգ»Մրգերով տարբեր կերպարների պատրաստում:
- Դաստիարակների լաբորատորիա. սեմինարներ
- Հունվարի 9-ին և -16ին. Բանավոր և գրավոր խոսքի մշակույթ
- Հունվարի 13-ին և -17ին .Երաժշտաթատերական
- Հունվարկ -ին և -ին. Մարզական
-